Психологічна служба

Кабінет практичного психолога Морозюка Ярослава Володимировича

Номери телефонів «гарячих ліній»

     Усі «гарячі лінії» працюють анонімно, безкоштовно!

1547

 

Урядова «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства
0 800 500 225

або 116 111 (для дзвінків з мобільного)

Національна дитяча «гаряча» лінія
0 800 500 335

або 116 123 (для дзвінків з мобільного)

Національна «гаряча» лінія з попередження насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації
1578 – з питань протидії торгівлі людьми;

1588 – з питань запобігання та протидії домашньому насильству,  насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей.

 

Кол-центр Міністерства соціальної політики України з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей
0 800 505 501 (безкоштовно зі стаціонарних)

527 (безкоштовно з мобільних)

 

Національна безкоштовна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів Представництва Міжнародної організації з міграцій в Україні: www/527/org/ua
0 800 213 103 /цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів/ БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА

Єдиний контакт-центр: https://legalaid.gov.ua

 

 

 

Основною метою діяльності психологічної служби є: психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників:  учнів, педагогічних та інженерно-педагогічних працівників.

Основними видами діяльності психологічної служби ліцею є: 

діагностика – психологічне обстеження вихованців, учнів, студетнів, їхніх груп діагностика – психологічне обстеження вихованців, учнів, студентів, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку студентів, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
 корекція – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги вихованцям, учням, студентам, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності;

профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
прогностика – розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку студентів і складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп та міжгрупових відносин.

  Психологічною службою ДЗ Старокостянтинівського АПЛ  розроблено та втілено в практичне життя ліцею посібники та методичні розробки. А саме:

  • Історичний нарис «Кузня робітничого класу» (до 40-річчя ліцею);
    • методичка «Корекція агресивної поведінки дитини»;
    • семінари для учнів:
    1. «Здорова людина – сучасний еталон краси»;
    2. «Як вберегтися від шкідливого впливу мобільного телефону та Інтернету»;
    3. «Психологічна травма»;
    4.  «Збережи своє життя». ВІЛ/СНІД»;
    • методичні посібники:
    1. «Успішна адаптація першокурсників в професійному ліцеї»;
    2. «Формування здорового способу життя учнів ПТНЗ»;
    • методичні розробки:
    1. «Група ризику. Як працювати з дітьми групи ризику»;
    2. Педагогічна підтримка обдарованості».
  • Діяльність психологічної служби базується на нормативних актах: Закону України «Про освіту», Закону України «Про профтехосвіту», «Положенні про психологічну службу системи освіти».Основними напрямками роботи психологічної служби є:підвищення ефективності начально-виховного процесу;захист психічного та фізичного здоров’я усіх учасників навчально- виховного процесу;створення психологічних та соціально-педагогічних умов для   формування у вихованців мотивації до самовиховання і саморозвитку; профілактика та корекція відхилень в інтелектуальному і  особистісному розвитку учнів; психолого-педагогічна підтримка обдарованості;соціально-педагогічний супровід дітей із сімей, які знаходяться в   скрутних життєвих обставинах.З цією метою в нашому навчальному закладі проведено з усіма учасниками навчально-виховного процесу ряд психолого-педагогічних масових заходів щодо здорового способу життя: семінари з учнями «Життя сучасного підлітка», «Ми за здоровий спосіб життя»,  «Торгівля людьми», «Профілактика ВІЛ/СНІДу», круглий стіл «Шкідливі звички». На педрадах з інженерно-педагогічними працівниками розглядались такі теми: «Здорова людина – сучасний еталон краси», «Особливості впливу травмуючи подій на особистість підлітка».  На батьківських зборах розглядались такі питання: «Як допомогти дитині в навчанні», «Вплив комп’ютера та мобільного на психічний стан вашої дитини», «Що таке психічна травма».Сьогодні практичний психолог працює над проблемою «Психологічні засоби допомоги підліткам під час війни в подоланні тривожності та страхів».Соціальний педагог працює над проблемою «Створення сприятливих умов для успішної реалізації особистості шляхом формування здорового способу життя». На основі досвіду з даної теми створено збірник методичних матеріалів «Формування зорового способу життя учнів ПТНЗ».В подальшому психологічна служба ліцею продовжує виконувати такі основні функції, як діагностична, корекційна, консультативна, профілактична, просвітницька, соціально-захисна.